Agedrup Skole logo

Kort om os

Agedrup Skole er det helt naturlige skolevalg, når man bor i Bullerup/Agedrup. Her møder dine børn naboernes børn, og de vokser op et godt og trygt sted. Vi samarbejder med lokalområdets centrale aktører som fx de lokale sportsforeninger, kirken, ungdomsskolen, de mange frivillige etc., så børnenes skoledag og fritid kommer til at hænge sammen.

Vi er meget optaget af at få det bedste frem i alle børn uanset køn, niveau, læringsstil og social baggrund. Vi mener, at det er en grundlæggende menneskeret, at alle børn føler sig som værdifulde i vort store fællesskab. Dette betyder, at skolens ansatte, forældre og børn gør hvad de kan for, at alle børn trives, og at alle børn indgår i fællesskaber med andre.

Vi er stolte af vores skole, og skolen nyder stor respekt i lokalområdet. Vi har (på nær årgang 2019) to klasser på hver årgang, og skolen har ca. 470 skønne børn. 160 børn af dem er tilmeldt skolens SFO.

For de af jer, som ikke måtte kende til Bullerup/Agedrup, så er Bullerup/Agedrup et naturskønt område i det nordøstlige Odense ved skov og å. Området har postnummer 5320 Agedrup.